Press "Enter" to skip to content

Zastosowanie ścianek reklamowych

Monika Zezik 0

Reklamowanie produktów własnej firmy jest bardzo ważnym przedsięwzięciem. Dzięki temu szersze grono potencjalnych klientów ma szansę poznać proponowane produkty. Najważniejsza jest odpowiednia prezentacja, aby zachęcić do zapoznania się z przedsiębiorstwem.

Funkcje ścinek reklamowych

ścianki reklamoweJedną z form takiej prezentacji są ścianki reklamowe. To sprawdzone od lat i profesjonalne narzędzie służące prezentacji grafiki o dużych formatach, co skutecznie promuje firmę, a przede wszystkim jej produkty. Dają one możliwość przedstawienia własnej idei w każdej sytuacji i miejscu. Ścianki reklamowe są formą systemów wystawienniczych przenośnych o bardzo efektownym charakterze. Ekspozycja może mieć różną powierzchnię, gdzie w przypadku systemu jednostronnego wynosi do kilkunastu metrów, zaś dwustronnego nawet do kilkudziesięciu w zależności od potrzeb. Stosuje się je najczęściej na konferencjach, targach, promocjach, prezentacjach, imprezach firmowych lub jako dekoracja przedsiębiorstwa w placówce. Nowocześniejsze ścianki reklamowe wykonuje się z kalandrowanych tekstyliów, zaś starszy typ bazuje na płytach PCV, banerach, folii, czy papierze laminowanym dwustronnym. W przypadku cięższych do transportowania wykorzystuje się kufer, natomiast lżejsze mogą być przenoszone w specjalnej torbie. Siła przebicia takiej ścianki zostaje dodatkowo wzmocniona dzięki oświetleniu LED, niezwykle efektownemu i energooszczędnemu. Do jednego stelażu można zamówić kilka form grafiki wymiennej.

Każda ścianka reklamowa służy promowaniu produktów przedsiębiorstwa wewnątrz budynku. Dzięki niej każdy, kto wchodzi do środka ma szansę zobaczyć, co mamy do zaoferowania. Nowoczesne formy prezentacji sprawiają, że ścianka nie zaburzy harmonii wnętrza. Jest to doskonały sposób zareklamowania się na zewnątrz.