Press "Enter" to skip to content

Zamówienie na folie one way vision

Maniek Legowski 0

Dla Katarzyny jest osiemnaście zamówień. Pierwsze cztery to będzie baner plus roll up. Proszę, żeby przygotowała dokładne wymiary, podzwoniła do ludzi i zorientowała się jak przebiega cała kampania, ile możemy mieć spóźnień, ile mamy czasu i jaki jest ostateczny termin skończenia całości. Po tym niech zajmie się zamówieniami folii. Dwa razy folia monomeryczna. Będzie na pewno jaskrawo zielona i czarna. Osiem rolek żółtej i czternaście razy folia one way vision.

Folia one way vision, banery i reklamy

folia one way visionKlienci Joli ją odbiorą przed południem. Istotne też są zmówienia od Piotrka. Tam na pewno jest uwzględniony Poznań. Pięć razy banery dwa na dwa. I zadzwonić się upewnić, czy szyld ma być na cztery metry czy na trzy i pół, bo wczoraj tak lał deszcz, że ja nie do końca zrozumiałem o co chodzi temu Panu. Zrealizować to w czterech paczkach. Kurier powinien dojechać między czternastą a szesnastą i proszę zmienić dostawców z Zabrza bo przez to Poznań będzie opóźniony. Myślę, że można też złożyć cztery oferty klientom z zewnątrz, to byłoby niezwykle ważne, szczególnie dla rozwoju tamtej firmy. Wizytówkami zajmie się osobiście Marzena. Wszystko mam pozapisywane także nie ma być żadnych spóźnień, gdyby komuś coś wypadło, informować i na bieżąco będę rozdzielał nowe zdania. Jeszcze trzeba będzie zorganizować osobę od innych rzeczy między innymi osobę, która wie, co to wytrzymała folia one way vision. Osoby są niezwykle potrzebne w rejonie kampanii reklamowej wiosna lato. Na maj mamy już komplet, gorzej z drugą połową sierpnia bo wszyscy wyjeżdżają na urlopu i będą braki w zamówieniach, także proszę ,żeby osoby mające dyżury w lipcu się na to przygotowały gromadząc zapasy. Jednak bez przesady bo magazyn nie jest aż tak duży, żeby pomieścił na raz wszystkie osiem zamówień, proszę to też wziąć pod uwagę. Wtedy na pewno się wszystko uda i pójdzie zgodnie z planem.

Co do kwestii tych folii z Mazowsza to ja proponowałbym je najpierw spróbować zareklamować. Jeśli macie wszystkie faktury, połączcie je w jedno, ale radziłabym pojechać tam osobiście i to wyjaśnić bo błędy były chyba na maszynie. Bo każdy kolor, który przyjechał miał jakąś wadę. Dlatego to nie kwestia pigmentu.