Press "Enter" to skip to content

Ulotki i plakaty – tanie i skuteczne narzędzia marketingu

Dawid Pikulski 0

Obmyślając strategię marketingową, warto zastanowić się nad zainwestowaniem w wydruk plakatów. Umieszczone w odpowiednich lokalizacjach, pozwolą dotrzeć firmowej ofercie do bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. 

Sugestie klientów odgrywają dużą rolę przy tworzeniu ulotek i plakatów

ulotki plakatyCoraz więcej drukarni oferuje profesjonalny i niedrogi wydruk ulotek i plakatów. Korzystny wpływ na szybkość, oraz jakość wykonania mają bez wątpienia najnowocześniejsze technologie używane w procesie ich tworzenia. Warunkiem zadowolenia klienta, oprócz staranności i szybkości wykonania jest także spełnienie wszelkich, w tym również najmniejszych jego sugestii, jak efekt finalny, czyli ulotka, bądź plakat, mają wyglądać. Ważnym czynnikiem określającym, oferta której drukarni przypadnie klientom do gustu, jest niewątpliwie stosunek jakości do ceny produktu. Ulotki plakaty to taki środek marketingu, który charakteryzuje się niewielkim poziomem kosztów wytworzenia. Przykładowo cena wydruku plakatu oscyluje wokół ok. 2,5 złotego za sztukę. Im większa liczba plakatów, wydrukowanie których przewiduje zlecenie, tym mniejsza cena pojedynczego plakatu. Generalnie drukarnie prześcigają się w oferowaniu swym stałym klientom atrakcyjnych upustów oraz zniżek. Najczęściej wykorzystywany rodzajem papieru, przy użyciu którego powstają ulotki i plakaty to błyszczący papier kredowy. Warto też wspomnieć o średnim czasie realizacji zlecenia. Z reguły wydruk trwa około 3 dni roboczych. Maksymalny czas wydruku to najczęściej 7 dni. Wykorzystanie najnowszych technologii pozwala znacząco skrócić ten proces.

Decyzja o podjęciu kampanii marketingowej polegającej na wykorzystaniu ulotek czy plakatów często może być trafionym wyborem. Warto zatem poświęcić trochę czasu, aby wybrać najlepszą drukarnię.