Press "Enter" to skip to content

Terminal POS w moim lokalu handlowym

Ania Ogrocka 0

Jakiś czas temu zdałam sobie sprawę z faktu, że potrzebny będzie mi terminal płatniczy. Co jakiś czas bowiem klienci pytali się, czy można u mnie zapłacić kartą, a ja niestety nie mogłam im tego umożliwić, nie posiadając odpowiedniego sprzętu. Ostatnio klienci coraz częściej byli z tego powodu rozczarowani.

Terminal POS pomoże w obsłudze klientów

terminal posStwierdziłam więc, że nie ma rady – trzeba będzie coś wykombinować. Dzięki temu, że będę miała terminal POS na pewno pojawi się więcej klientów – myślałam. Rzeczywiście, niektórzy rezygnują z zakupów, jeśli nie zainwestuje się w terminale płatnicze. Ciężko się temu dziwić, bo część ludzi nie wypłaca za bardzo gotówki. Są przyzwyczajeni, żeby wszędzie płacić kartą. Terminale POS są im więc niezbędne. Dziwią się, kiedy gdzieś ich nie ma. Początkowo u mnie w sklepie jednak nie opłacało się instalować terminalu, ponieważ mimo wszystko kosztuje to sporo pieniędzy. Nie miałam aż takich dochodów, żeby jeszcze płacić za solidny terminal POS. Teraz jednak wiedzie mi się już lepiej. Interes się kręci, więc myślę, że spokojnie będę w stanie opłacić wynajem i nie będzie to dla mnie dużą stratą. Wręcz przeciwnie – spodziewam się, że wzrośnie ilość moich klientów. Mam taką nadzieję. Zobaczymy, obecnie załatwiłam już terminal POS, wybierając najbardziej korzystną ofertę. Myślę, że wszystko pójdzie dobrze. Na razie dopiero klienci przyzwyczajają się do tego, że terminale płatnicze również mi nie są obce. Przyznam, że miałam trochę problemów z połączeniem, ponieważ mój lokal znajduje się w podziemiach i czasami terminal w związku z tym nie łączył z siecią.

Obsługa serwisowa jednak jest na poziomie i jakoś póki co zaradzili tym niekorzystnym okolicznościom. Teraz wszystko działa jak należy i mam nadzieję, że tak już będzie. Już widzę, że klientów jest troszkę więcej.