Press "Enter" to skip to content

Lokowanie produktów i ciekawe filmy korporacyjne

Ola Bednarz 0

Nie ma chyba nic bardziej drażniącego i bezczelnego, niż lokowanie produktu. Zazwyczaj jest tak w serialach jak i programach telewizyjnych. Nie jest to nigdy robione ukradkiem. Nawet popularne wieczorne show, niekiedy zaserwuje nam takie żenujące przedstawienie.

Filmy korporacyjne to wizytówka firmy

filmy korporacyjneSto razy bardziej wolę spoty reklamowe, niż ostentacyjne branie serka, jogurtu lub soku do ręki. Myślę, ze to odbiorców wcale nie zachęca. Dla mnie to jest w dużym procencie po prostu żenujące i śmieszne. Nie stawia w dobrym świetle ani danego programu, ani serialu. Dla mnie filmy reklamowe to wystarczający środek. Po co robić takie rzeczy i jednocześnie ośmieszać swój produkt? Gdyby to było robione w taki sposób, że nawet nie zauważę tej reklamy, mogłabym to zaakceptować. Jednak gdy w pewnym momencie kamera pokazuje tylko sok, już doskonale wiadomo o co chodzi. Ja oczywiście zapamiętam ten sok, lecz na pewno go nie kupię. Takie natarczywe działania tylko zrażają konsumentów. Czemu nie wystarczą filmy promocyjne, które i tak bywają za długie? Dobrze, że ciekawe filmy korporacyjne, nie próbują dodatkowo lokowania produktów. Może wówczas filmowane byłby wizytówki lub reklamy w telewizji. Cenię sobie filmy i seriale, które nie uciekają się do takich żenujących form reklamy. Rozumiem, że czasem to warunek sponsora, lecz nie na wszystko trzeba się zgadzać.

Video marketing ma tak wiele możliwości, że nie trzeba korzystać akurat z lokowania produktu. Czasem mniej znaczy więcej i myślę, że wielkie spółki powinny już dawno o tym wiedzieć.